Abstract
Projektowanie szkoły jak każdego innego budynku użyteczności publicznej wymaga, poza realizacją podstawowych celów, odnoszacych się do funkcjonalności, trwałości i względów estetycznych, także poszukiwania rozwiązań biorących pod uwagę specyfikę miejsca, ducha czasu i potrzeby społeczności szkolnej.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Pedagogika miejsca strony 251 - 261
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2006
- Bibliographic description:
- Dymnicka M., Rozmarynowska K.: Architektura szkoły i jej społeczne funkcje// Pedagogika miejsca/ ed. pod red. Marii Mendel. Wrocław: Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Edukacji TWP, 2006, s.251-261
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 322 times
Recommended for you
Architektura i mechanizmy Równoległego Internetu IPv6 QoS
- K. Gierłowski,
- H. Tarasiuk,
- W. Góralski
- + 9 authors
2011