Autentyczność na zajęciach zwiększających kompetencje w użyciu specjalistycznego języka angielskiego - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Autentyczność na zajęciach zwiększających kompetencje w użyciu specjalistycznego języka angielskiego

Abstract

Włączenie zasobów i aktywności online do sylabusa tradycyjnego kursu akademickiego wymaga restrukturyzacji programu nauczania w celu osiągnięcia efektu synergii. Rozwój technologii internetowych umożliwił edukatorom przejście od czysto instruktywistycznych praktyk dydaktycznych do zajęć opartych na ideach konstruktywistycznych i konstrukcjonistycznych. Dzięki zmianie paradygmatu nauczanie i uczenie się jest bardziej ukierunkowane na studenta. Większą rolę zaczynają odgrywać interakcja, praca zespołowa i autentyczny kontekst edukacyjny wynikający z kształcenia wykorzystującego materiały autentyczne używane w czasie wykonywania autentycznych zadań kształtujących autentyczne kompetencje potrzebne do osiągnięcia sukcesu w autentycznym środowisku pracy. W artykule przedstawiono część rezultatów badań nad rozwojem umiejętności użycia języka angielskiego specjalistycznego u studentów Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu i Politechniki Gdańskiej. Celem zaprezentowanej fazy było określenie korelacji pomiędzy rozwojem poszczególnych umiejętności językowych, a autentycznym kontekstem, w jakim były one kształcone.

Authors (3)

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
LINGUODIDACTICA pages 147 - 163,
ISSN: 1731-6332
Language:
Polish
Publication year:
2017
Bibliographic description:
Kołodziejczak, B., Mokwa-Tarnowska I., Roszak, M.: Autentyczność na zajęciach zwiększających kompetencje w użyciu specjalistycznego języka angielskiego// LINGUODIDACTICA. -., (2017), s.147-163
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 113 times

Recommended for you

Meta Tags