Badania marketingowe a nieformalne sposoby gromadzenia informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów w przedsiębiorstwach wysokiej techniki
Abstract
W artykule - na podstawie badania przeprowadzonego wśród przedsiębiorstw wysokiej techniki - przedstawiono związek pomiędzy wynikami kształtowania nowych produktów a gromadzeniem informacji rynkowych za pomocą badań marketingowych i nieformalnych sposobów.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
pages 87 - 95,
ISSN: 1689-7374 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2012
- Bibliographic description:
- Dąbrowski D.: Badania marketingowe a nieformalne sposoby gromadzenia informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów w przedsiębiorstwach wysokiej techniki// Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. -., nr. nr 226 (2012), s.87-95
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 122 times