Abstract
W artykule zaprezentowano rolę trzech rodzajów badań marketingowych - badań źródeł wtórnych, wywiadów oraz badań ankietowych - w pozyskiwaniu informacji odnośnie rynku dóbr inwestycyjnych. Cel ten zrealizowano na przykładzie badań brytyjskiego rynku latających nożyc do cięcia blachy na długość.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Wybrane zagadnienia marketingu dóbr inwestycyjnych strony 41 - 49
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Dąbrowski D.: Badania marketingowe brytyjskiego rynku nożyc do cięcia blachy na długość// Wybrane zagadnienia marketingu dóbr inwestycyjnych/ ed. pod redakcją naukową Bogumiła Czerwińskiego. Gdańsk: Katedra Marketingu. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Politechnika Gdańska, 2007, s.41-49
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 74 times