Bewertung der qualität von online lernmodulen = Próba oceny jakości e-Lerningowych modułów online - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Bewertung der qualität von online lernmodulen = Próba oceny jakości e-Lerningowych modułów online

Abstract

W pracy dokonano klasyfikacji rozwiązań modułów (systemów) e-Learning wg. sposobu ich tworzenia (tj. systemy autorskie, komercyjne, otwarte, zamknięte, standardowe, niestandardowe), funkcjonalności, interaktywności, obciążania sieci. Przedstawiono również wybrane kryteria (tj. merytoryczne, dydaktyczne i multimedialne) oceny jakości modułów dostępnych online pod kątem ich wykorzystywania w systemach zdalnego nauczania. Na zakończenie pracy dokonano oceny wybranych modułów e-Learning pozyskanych z Internetu poświęconych tematyce "Transformaty Laplace'a", wykorzystywanych przez autorów referatu w swojej działalności dydaktycznej.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Informatyczne przygotowanie nauczycieli. Kompetencje i standardy kształcenia strony 209 - 218
Language:
German
Publication year:
2006
Bibliographic description:
Nowicki K., Uhl T.: Bewertung der qualität von online lernmodulen = Próba oceny jakości e-Lerningowych modułów online// Informatyczne przygotowanie nauczycieli. Kompetencje i standardy kształcenia/ ed. red. J. Migdałek, M. Zając. Kraków: Wyd. Nauk. Akad. Pedag., 2006, s.209-218
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 99 times

Recommended for you

Meta Tags