Abstract
W pracy dokonano klasyfikacji rozwiązań modułów (systemów) e-Learning wg. sposobu ich tworzenia (tj. systemy autorskie, komercyjne, otwarte, zamknięte, standardowe, niestandardowe), funkcjonalności, interaktywności, obciążania sieci. Przedstawiono również wybrane kryteria (tj. merytoryczne, dydaktyczne i multimedialne) oceny jakości modułów dostępnych online pod kątem ich wykorzystywania w systemach zdalnego nauczania. Na zakończenie pracy dokonano oceny wybranych modułów e-Learning pozyskanych z Internetu poświęconych tematyce "Transformaty Laplace'a", wykorzystywanych przez autorów referatu w swojej działalności dydaktycznej.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Informatyczne przygotowanie nauczycieli. Kompetencje i standardy kształcenia strony 209 - 218
- Language:
- German
- Publication year:
- 2006
- Bibliographic description:
- Nowicki K., Uhl T.: Bewertung der qualität von online lernmodulen = Próba oceny jakości e-Lerningowych modułów online// Informatyczne przygotowanie nauczycieli. Kompetencje i standardy kształcenia/ ed. red. J. Migdałek, M. Zając. Kraków: Wyd. Nauk. Akad. Pedag., 2006, s.209-218
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 99 times