Czynniki pozacenowe wpływające na konkurencyjność łańcucha wartości usług turystycznych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Czynniki pozacenowe wpływające na konkurencyjność łańcucha wartości usług turystycznych

Abstract

W niniejszej publikacji autorzy zaprezentowali podstawowe aspekty zwiazane z pozacenowymi czynnikami wpływającymi na konkurencyjność usług turystycznych. Zaprezentowano badania własne mające na celu dokonanie identyfikacji czynników pozacenowych występujacych w poszczególnych grupach kreujących całokształt usługi turystycznej a także dokonali hierarchizacji składowych tych czynników z perspektywy klientów.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO no. 10, pages 393 - 404,
ISSN: 1732-1565
Language:
Polish
Publication year:
2012
Bibliographic description:
Zawadzka L., Zieliński G.: Czynniki pozacenowe wpływające na konkurencyjność łańcucha wartości usług turystycznych// PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO. -Vol. 10., nr. No. 4, Part 2 (2012), s.393-404
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 109 times

Recommended for you

Meta Tags