Abstract
W niniejszej publikacji autorzy zaprezentowali podstawowe aspekty zwiazane z pozacenowymi czynnikami wpływającymi na konkurencyjność usług turystycznych. Zaprezentowano badania własne mające na celu dokonanie identyfikacji czynników pozacenowych występujacych w poszczególnych grupach kreujących całokształt usługi turystycznej a także dokonali hierarchizacji składowych tych czynników z perspektywy klientów.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
no. 10,
pages 393 - 404,
ISSN: 1732-1565 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2012
- Bibliographic description:
- Zawadzka L., Zieliński G.: Czynniki pozacenowe wpływające na konkurencyjność łańcucha wartości usług turystycznych// PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO. -Vol. 10., nr. No. 4, Part 2 (2012), s.393-404
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 109 times