Abstract
Autorka porusza problem jednoznacznego formułowania kryteriów sukcesu projektu marketingowego, których realizacja zapewniałaby sukces przedsiębiorstwa. Stawia tezę, że projekty marketingowe mają szczególną specyfikę związaną z determinującym wpływem zewnętrznych czynników niemierzalnych, a tym samym niedefiniowalnych, na powodzenie projektu marketingowego rozumianego jako sukces rynkowy, przez co określenie jasnych kryteriów sukcesu dla takiego projektu jest niemożliwe. Problem ten autorka uważa za istotny, ponieważ wpływ każdego projektu marketingowego na cele rynkowe jest mierzalny, natomiast w praktyce zdarzają się sytuacje, w których zastosowanie się do wszystkich znanych "dobrych praktyk" i wzorowe przeprowadzenie projektu "w założonym czasie i budżecie oraz zgodnie z założeniami" kończy się rynkową porażką.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- W : Zarządzanie projektami i procesami teoria i przypadki praktyczne strony 173 - 181
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2013
- Bibliographic description:
- Kucharska W.: Czynniki sukcesu w zarządzaniu projektem marketingowym// W : Zarządzanie projektami i procesami teoria i przypadki praktyczne/ ed. Marek Wirkus Warszawa: Difin, 2013, s.173-181
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 234 times