Abstract
W niniejszej publikacji autorzy zaprezentowali aspekty zarzadzania zmiana w usługach gastronomicznych. Omówiono kluczowe elementy zarządzania operacyjnego a nastepnie dla pierwszego elementu jakim jest wejście dla usług gastronomicznych poddano analizie czynniki zmian.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
no. 10,
pages 65 - 75,
ISSN: 1732-1565 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2012
- Bibliographic description:
- Zieliński G., Łopatowska J.: Czynniki zmian obszaru wejścia w zarządzaniu operacyjnym usług gastronomicznych// PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO. -Vol. 10., nr. Nr 3 (2012), s.65-75
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 142 times
Recommended for you
Obszary projakościowe i prośrodowiskowe podlegające doskonaleniu w usługach gastronomicznych
- G. Zieliński,
- M. Szymańska-Brałkowska
2012
Zielone linie jako doskonalenie jakości usług gastronomicznych z uwzględnieniem orientacji na klienta
- M. Szymańska-Brałkowska,
- G. Zieliński
2012