Dylematy zarządzania adaptacyjnego projektem w przedsiębiorstwie mediowym - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Dylematy zarządzania adaptacyjnego projektem w przedsiębiorstwie mediowym

Abstract

Artykuł dotyczy zarządzania mediami dlatego odpowiednio zaprezentowano próbę możliwego podejścia opartego na zwinnych metodologiach zarządzania projektami. Artykuł przedstawia kolejno media i zarządzanie nimi (przegląd literatury), charakterystykę projektów mediowych, zwinne zarządzanie projektami, analizę zwinnego podejścia i zarządzania mediami wraz z propozycją nowego pomysłu, jakim jest zwinne zarządzanie mediami (Agile Media Management) oraz wnioski. Poniższe wyniki podkreślają istotną potrzebę przyjrzenia się tej idei w ramach ważnego badania empirycznego oraz dalszego kierunku badań.

Author (1)

Cite as

Full text

download paper
downloaded 32 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-NC-ND open in new tab

Keywords

Details

Category:
Other publications
Type:
Other publications
Title of issue:
Communication as a factor of transparency of social interaction: psychological, historical, legal, economic and political dimensions strony 411 - 424
Publication year:
2022
Bibliographic description:
J. Mrozek, O. Koval, K. Ziółkowska (pod red.), Komunikacja jako czynnik transparentności w interakcjach społecznych: wymiar psychologiczny, historyczny, prawny, ekonomiczny i polityczny (eng. Communication as a factor of transparency of social interaction psychological, historical, legal, economic and political dimensions), Wydawnictwo Centrum Badań Europy Wschodniej (CBEW) Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, 2022.
Verified by:
No verification

seen 42 times

Recommended for you

Meta Tags