Abstract
Na dzień dzisiejszy bardzo trudno jest odróżnić treści pisane przez człowieka od tych generowanych przez AI, a najsmutniejsze jest to, że wszyscy, którzy używają pożyczonej inteligencji w nadmiarze, pozbawiają się okazji do uczenia i rozwoju. W rezultacie życie staje się łatwiejsze, ale mądrości jakby ubywa. W artykule dokonano krytycznego przeglądu narzędzi i algorytmów opartych o sztuczną inteligencję wspierający procesy edukacyjne.
Citations
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Authors (2)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 48 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.1000/pismopg
- License
- Copyright (2023 Politechnika Gdańska)
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach
- Published in:
-
Pismo PG
pages 42 - 44,
ISSN: 1429-4494 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2023
- Bibliographic description:
- Flisikowski K., Guzik A.: Edu Inspiracje WZiE: Sztuczna inteligencja w edukacji. Czy strach ma wielkie oczy?// Pismo PG -,iss. 2 (2023), s.42-44
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.1000/pismopg
- Sources of funding:
-
- Free publication
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 105 times
Recommended for you
Sztuczna inteligencja w onkologii - nowe narzędzia do diagnostyki i medycyny spersonalizowanej
- K. Pastuszak,
- M. Żuk,
- A. Supernat
2021
Evaluation of ChatGPT Applicability to Learning Quantum Physics
- A. Stefańska,
- T. Stefański,
- M. Czubenko
2023