Efektywność działań reklamowych na rynku otwartych funduszy emerytalnych w Polsce - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Efektywność działań reklamowych na rynku otwartych funduszy emerytalnych w Polsce

Abstract

Celem artykułu jest zaprezentowanie uwarunkowań związanych z oceną efektywności działań reklamowych na jednym z segmentów rynku usług finansowych. Przedstawiono ocenę dotychczasowych działań w zakresie reklamy otwartych funduszy emerytalnych oraz zidentyfikowano znaczenie tych działań na podejmowane decyzje dotyczące przystępowania do funduszy emerytalnych.

Cite as

export:

Loading...

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Efektywność marketingu strony 13 - 21
Language:
Polish
Publication year:
2006
Bibliographic description:
Czerwiński B.: Efektywność działań reklamowych na rynku otwartych funduszy emerytalnych w Polsce// Efektywność marketingu/ ed. pod red. nauk. Elżbiety Kapsy. Gdańsk: Kated. Marketingu. Wydz. Zarz. i Ekon. P. Gdań., 2006, s.13-21
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 72 times

Recommended for you

Meta Tags