Abstract
Innowacje to nowa wartość lub jakość wprowadzana by osiągnąć lepsze rezultaty. Peter F. Drucker definiuje innowacje, jako okazję do nowych przedsięwzięć i usług. Innowacja stymuluje zmianę. Ta z kolei jest nieodłącznym elementem świata inżynierów, dynamicznego, skomplikowanego i odpowiadającego na rosnący popyt nowych rozwiązań technologicznych. Przemysł 4.0 staje się faktem, a umiejętność szybkiego reagowania uczelni na zmiany w otoczeniu jest niezbędna. Jak w ten świat wprowadzić absolwenta uczelni wyższej? Jak wykreować lub rozwinąć w nim umiejętności i kompetencje potrzebne na współczesnym rynku pracy? Na przytoczone pytania postarają się odpowiedzieć w niniejszym artykule autorki referatu. Artykuł rekomenduje podejście do skutecznego kształcenia w świetle uzyskanych wyników badań.
Authors (2)
Cite as
Full text
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
pages 45 - 50,
ISSN: 1425-5766 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2017
- Bibliographic description:
- Kaczmarek-Kacprzak A., Kurowska K.: Innowacyjne formy kształcenia w edukacji inżynierów// Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej. -., iss. 52 (2017), s.45-50
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 144 times
Recommended for you
WEB-CAM AS A MEANS OF INFORMATION ABOUT EMOTIONAL ATTEMPT OF STUDENTS IN THE PROCESS OF DISTANT LEARNING
- M. Błażek,
- A. Janowski,
- M. Kazmierczak
- + 2 authors