Inteligentna obsługa klienta w komercyjnych witrynach internetowych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Inteligentna obsługa klienta w komercyjnych witrynach internetowych

Abstract

W artykule dokonano przeglądu technologii służących do realizacji inteligentnej obsługi klienta w witrynach internetowych. Pokazano bazodanowe rozwiązania konwencjonalne. Zaprezentowano szereg przykładów. Omówiono techniki wnioskowania z bazy przypadków jako alternatywę przy realizacji witryn klienckich. Zwrócono uwagę na specyficzne wymagania obsługi. Poruszaną problematykę zilustrowano praktycznymi implementacjami. Zasugerowano możliwe kierunki rozwoju oraz wyciągnięto konstruktywne wnioski natury realizacyjnej.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Przedsiębiorstwo w otoczeniu globalnym strony 336 - 343
Language:
Polish
Publication year:
2009
Bibliographic description:
Brudło P.: Inteligentna obsługa klienta w komercyjnych witrynach internetowych// Przedsiębiorstwo w otoczeniu globalnym/ ed. red. O. Dębicka, A. Oniszczuk-Jarząbek, T. Gutowski, J. Winiarski. : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2009, s.336-343
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 108 times

Recommended for you

Meta Tags