Abstract
Przedmiotem artykułu jest nowa metoda wspomagania kształcenia, oparta na komputerowym monitorowaniu pracy studenta, sprawdzaniu jego wiedzy i aktywności w trakcie zajęć laboratoryjnych. Komputer wspomaga nauczyciela w procesie dydaktycznym, kierując działaniami studenta, przydzielając konkretne zadania i kontrolując sposób ich wykonania. Koncepcja komputerowego wspomagania procesu dydaktycznego została pomyślnie wdrożona w Laboratorium Podstaw Miernictwa (LPM) Politechniki Gdańskiej. Na potwierdzenie skuteczności i przydatności zastosowanej metody monitorowania procesu dydaktycznego przeprowadzono analizę statystyczną wyników prac studenckich oraz wskazano na korzyści wynikające z jej wdrożenia.
Authors (3)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- MWK´2003. VI Szkoła - Konferencja. Metrologia Wspomagana Komputerowo. T.2 strony 29 - 36
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2003
- Bibliographic description:
- Kowalewski M., Zielonko R., Toczek W.: Komputerowe monitorowanie procesu dydaktycznego w laboratorium podstaw miernictwa. // MWK´2003. VI Szkoła - Konferencja. Metrologia Wspomagana Komputerowo. T.2/ Warszawa: Wydz. Elektron. WAT, 2003, s.29-36
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 74 times