Koncepcje, metody, techniki i narzedzia zarzadzania jakością w projektowaniu i rozwoju nowych produktów
Abstract
W niniejszym rozdziale zaprezentowano podstawowe narzedzia zarządzania jakością, które moga być wykorzystane w poszczególnych fazach projektowania nowych produktów. Autor zaprezentował pięć kluczowych faz, którymi są: identyfikacja potrzeb klienta, poszukiwanie i selekcja nowych pomysłów, projekt nowego wyrobu, faza testów oraz faza produkcji, gdy nowy produkt znajduje się na rynku.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Planowanie i rozwój nowych produktów: Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe strony 165 - 175
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Zieliński G.: Koncepcje, metody, techniki i narzedzia zarzadzania jakością w projektowaniu i rozwoju nowych produktów// Planowanie i rozwój nowych produktów: Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe/ ed. Marek Wirkus, Anna M. Lis Warszawa: CeDeWu, 2015, s.165-175
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 162 times