Abstract
W poszukiwaniu optymalnego wykorzystania środków finansowych przedsiębiorstwa kolejowego (PKP PLK) oraz czasu planowania napraw torowisk stworzono model trwałości toru. Model w swych założeniach opiera się na parametrach techniczno – eksploatacyjnych linii kolejowej nr 131. W artykule przedstawiono dwa warianty procesu trwałości toru. Pierwszy wariant zakłada oczyszczenie toru, drugi przeprowadzenie modernizacji. Dla obu wariantów określono koszty prac związanych z oczyszczaniem i pracami modernizacyjnymi torowisk oraz określono wpływ tych wariantów na środowisko. W artykule przestawiono również zakres prac modernizacyjnych i prac związanych z naprawą ciągłą nawierzchni kolejowej.
Authors (2)
Cite as
Full text
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Problemy Kolejnictwa
no. 60,
pages 51 - 56,
ISSN: 0552-2145 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2016
- Bibliographic description:
- Licow R., Tomaszewski F.: Koszty modernizacji na przykładzie linii 131// Problemy Kolejnictwa. -Vol. 60., nr. 171 (2016), s.51-56
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 108 times