Kształtowanie relacji między pracownikami hotelu a klientami na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Kształtowanie relacji między pracownikami hotelu a klientami na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis

Abstract

W artykule przedstawiono proces budowania relacji z klientami hotelu. W ramach tego procesu wyodrębniono dwa etapy: pozyskiwania klienta i budowania relacji wyższego stopnia. W odniesieniu do każdego z etapów, przeanalizowano wykorzystywane instrumenty marketingowe i wskazano na konkretne działania podejmowane w ich zakresie. Podmiotem podjętego zagadnienia jest Grupa Hotelowa Orbis.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 18 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Marketing i Zarządzanie pages 37 - 45,
ISSN: 2450-775X
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Gołąb-Andrzejak E.: Kształtowanie relacji między pracownikami hotelu a klientami na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. -., nr. Nr 608, Nr 15 (2010), s.37-45
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 128 times

Recommended for you

Meta Tags