Abstract
W artykule przedstawiono proces budowania relacji z klientami hotelu. W ramach tego procesu wyodrębniono dwa etapy: pozyskiwania klienta i budowania relacji wyższego stopnia. W odniesieniu do każdego z etapów, przeanalizowano wykorzystywane instrumenty marketingowe i wskazano na konkretne działania podejmowane w ich zakresie. Podmiotem podjętego zagadnienia jest Grupa Hotelowa Orbis.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 18 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Marketing i Zarządzanie
pages 37 - 45,
ISSN: 2450-775X - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Gołąb-Andrzejak E.: Kształtowanie relacji między pracownikami hotelu a klientami na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. -., nr. Nr 608, Nr 15 (2010), s.37-45
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 128 times