Abstract
Marketing relacji (relationship marketing) jest przedmiotem zainteresowania badaczy od lat 80-tych. Początkowo był wiązany z sektorem usług, a także działalnością marketingową na rynkach B-2-B. Jednak z czasem stwierdzono, że ma zastosowanie we wszystkich typach organizacji. Obecnie budowanie relacji stało się jednym z ważniejszych sposobów konkurowania na rynku. W artykule przedstawiono istotę marketingu relacji, jego wpływ na postrzeganie marketingu w ogóle, a także podstawowe czynniki wpływające na sukces zastosowania marketingu relacji w przedsiębiorstwie.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 485 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Ekonomiczne Problemy Usług
pages 39 - 45,
ISSN: 1640-6818 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2009
- Bibliographic description:
- Drapińska A.: Marketing relacji - istota i czynniki wpływające na sukces// Ekonomiczne Problemy Usług. -., iss. 41 (2009), s.39-45
- Sources of funding:
-
- Free publication
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 588 times