Marketing relacji - istota i czynniki wpływające na sukces - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Marketing relacji - istota i czynniki wpływające na sukces

Abstract

Marketing relacji (relationship marketing) jest przedmiotem zainteresowania badaczy od lat 80-tych. Początkowo był wiązany z sektorem usług, a także działalnością marketingową na rynkach B-2-B. Jednak z czasem stwierdzono, że ma zastosowanie we wszystkich typach organizacji. Obecnie budowanie relacji stało się jednym z ważniejszych sposobów konkurowania na rynku. W artykule przedstawiono istotę marketingu relacji, jego wpływ na postrzeganie marketingu w ogóle, a także podstawowe czynniki wpływające na sukces zastosowania marketingu relacji w przedsiębiorstwie.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 485 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Ekonomiczne Problemy Usług pages 39 - 45,
ISSN: 1640-6818
Language:
Polish
Publication year:
2009
Bibliographic description:
Drapińska A.: Marketing relacji - istota i czynniki wpływające na sukces// Ekonomiczne Problemy Usług. -., iss. 41 (2009), s.39-45
Sources of funding:
  • Free publication
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 588 times

Recommended for you

Meta Tags