Abstract
W publikacji zaprezentowano kluczowe zagadnienia charakteryzujące koncepcję Mass Customization w porównaniu z klasyczną koncepcją produkcji masowej. Przedstawiono definicje i cechy charakteryzujące obie koncepcje produkcji, podjęto próbę porównania obu koncepcji. Skupiając się na koncepcji Mass Customization zestawiono wymagania do projek-towania procesu produkcyjnego wg koncepcji. Skrótowo przedstawiono również wyniki analiz wybranego przedsiębiorstwa stosującego elementy Mass Customization w procesie pro-dukcji okien drewnianych.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa
pages 66 - 73,
ISSN: 0860-6846 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Wirkus M., Maciągowski D.: Mass Customization jako alternatywa dla produkcji masowej // Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. -., nr. nr 2 = 721 (2010), s.66-73
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 238 times