Media społecznościowe i ich znaczenie w edukacji przyrodniczej - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Media społecznościowe i ich znaczenie w edukacji przyrodniczej

Abstract

Media społecznościowe i ich rola w edukacji przyrodniczej. Media społecznościowe stają się nieodłącznym elementem spędzania wolnego czasu przez współczesne społeczeństwo. Niewiele osób zdaje sobie sprawę z możliwości wykorzystania tego zjawiska do celów edukacyjnych. W dwóch grupach społecznych przeprowadzono badania ankietowe dotyczące zagadnień przyrodniczych. Celem badań było uzyskanie informacji na temat roli, jaką pełnią w upowszechnianiu i pogłębianiu wiedzy. Na podstawie wyników stwierdzono, że korzystanie z tej formy edukacji nie tylko skutkuje zdobywaniem wiedzy, ale także motywuje do różnorodnych działań, takich jak korzystanie z turystyki przyrodniczo-leśnej, czy wykorzystywanie darów natury w kulinariach. i ziołolecznictwo. Rozwój serwisów społecznościowych otwiera wiele możliwości edukacyjnych, dzięki czemu mogą stać się dobrym narzędziem uświadamiającym społeczeństwo w zakresie zagadnień związanych z gospodarką przyrodą i lasami.

Authors (2)

Cite as

Full text

download paper
downloaded 137 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-NC-ND open in new tab

Keywords

Details

Category:
Magazine publication
Type:
Magazine publication
Published in:
STUDIA I MATERIAŁY CENTRUM EDUKACJI PRZYRODNICZO-LEŚNEJ no. 55, edition 1, pages 86 - 92,
ISSN: 1509-1414
Publication year:
2018
Verified by:
No verification

seen 118 times

Recommended for you

Meta Tags