Abstract
Media społecznościowe i ich rola w edukacji przyrodniczej. Media społecznościowe stają się nieodłącznym elementem spędzania wolnego czasu przez współczesne społeczeństwo. Niewiele osób zdaje sobie sprawę z możliwości wykorzystania tego zjawiska do celów edukacyjnych. W dwóch grupach społecznych przeprowadzono badania ankietowe dotyczące zagadnień przyrodniczych. Celem badań było uzyskanie informacji na temat roli, jaką pełnią w upowszechnianiu i pogłębianiu wiedzy. Na podstawie wyników stwierdzono, że korzystanie z tej formy edukacji nie tylko skutkuje zdobywaniem wiedzy, ale także motywuje do różnorodnych działań, takich jak korzystanie z turystyki przyrodniczo-leśnej, czy wykorzystywanie darów natury w kulinariach. i ziołolecznictwo. Rozwój serwisów społecznościowych otwiera wiele możliwości edukacyjnych, dzięki czemu mogą stać się dobrym narzędziem uświadamiającym społeczeństwo w zakresie zagadnień związanych z gospodarką przyrodą i lasami.
Authors (2)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 125 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Magazine publication
- Type:
- Magazine publication
- Published in:
-
STUDIA I MATERIAŁY CENTRUM EDUKACJI PRZYRODNICZO-LEŚNEJ
no. 55,
edition 1,
pages 86 - 92,
ISSN: 1509-1414 - Publication year:
- 2018
- Verified by:
- No verification
seen 113 times