Metaheurystyki sztucznej inteligencji w wybranych grach komputerowych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Metaheurystyki sztucznej inteligencji w wybranych grach komputerowych

Abstract

W pracy omówiono trzy metaheurystyki sztucznej inteligencji, które mogą stać się źródłem inspiracji dla projektantów gier komputerowych. Pokazano, w jaki sposób zastosowano algorytm mrówkowy, algorytm genetyczny i algorytm tabu search w grach komputerowych zaprojektowanych przez studentów Politechniki Gdańskiej. W szczególności, odniesiono się do problematyki wyznaczania trajektorii przemieszczających się obiektów growych, takich jak awatary czy wirtualne pojazdy.

Authors (10)

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
Wytwarzanie Gier Komputerowych: Materiały konferencyjne Krajowej Konferencji Wytwarzania Gier Komputerowych strony 61 - 72
Language:
Polish
Publication year:
2013
Bibliographic description:
Balicki J., Chojnacki A., Jedynak T., Korłub W., Król B., Łyskawiński K., Masiejczyk J., Rzymski M., Sierzputowski P., Witczak G.: Metaheurystyki sztucznej inteligencji w wybranych grach komputerowych// Wytwarzanie Gier Komputerowych: Materiały konferencyjne Krajowej Konferencji Wytwarzania Gier Komputerowych/ ed. T. Boiński, J. Lebiedź, M. Wójcik Gdańsk: Wydział ETI Politechniki Gdańskiej, 2013, s.61-72
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 244 times

Recommended for you

Meta Tags