Model tworzenia wartości w logistyce - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Model tworzenia wartości w logistyce

Abstract

Ważnym zadaniem zarządzania logistycznego jest budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na bazie zdolności łańcucha dostaw (łańcucha logistycznego) do tworzenia wartości. Osiągnięcie oczekiwanego poziomu wzrostu wartości w procesach logistycznych wymaga połączenia wartości z użytecznością, szybkością działania i efektywnością kosztową. W pracy przedstawiono model procesu tworzenia wartości w działaniach logistycznych, w którym wyodrębniono fazy procesu dodawania wartości, począwszy od nabycia surowców, a skończywszy na obsłudze posprzedażowej.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Logistyka pages 294 - 299,
ISSN: 1231-5478
Language:
Polish
Publication year:
2011
Bibliographic description:
Tubielewicz A., Forkiewicz M.: Model tworzenia wartości w logistyce// Logistyka. -., nr. 5 (2011), s.294-299
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 123 times

Recommended for you

Meta Tags