Modele relacji między Corporate Social Responsibility a public relations - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Modele relacji między Corporate Social Responsibility a public relations

Abstract

Artykuł jest próbą usystematyzowania dotychczasowych rozstrzygnięć dotyczących relacji między CSR [Corporate Social Responsibility] i public relations - występujących tak w literaturze przedmiotu jak i w praktyce organizacji. Autorka prezentuje też własną koncepcję, proponując trzy modele, które opisują i wyjaśniają nie tylko wzajemne relacje między CSR i PR, ale też i wyjaśniają funkcje, jakie nadaje się w organizacjach działaniom społecznie odpowiedzialnym i strategiom zarządzania komunikacją. Modele ilustrują też poziom rozwoju, dojrzałości organizacji i usytuowanie jej w szerokim otoczeniu – społecznym i przyrodniczym.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 718 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-NC open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach pages 87 - 99,
ISSN: 2083-8611
Language:
Polish
Publication year:
2017
Bibliographic description:
Hope E.: Modele relacji między Corporate Social Responsibility a public relations// Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. -., nr. 313 (2017), s.87-99
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 197 times

Recommended for you

Meta Tags