Modele teoretyczne i matematyczne momentu strat mechanicznych w pompie stosowanej w napędzie hydrostatycznym - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Modele teoretyczne i matematyczne momentu strat mechanicznych w pompie stosowanej w napędzie hydrostatycznym

Abstract

Przedstawiono modele teoretyczne i matematyczne momentu strat mechanicznych występujących w pompie o stałej teoretycznej wydajności qPt na obrót wału (o stałej teoretycznej objętości roboczej VPt) i o zmiennej geometrycznej wydajności qPgv na obrót wału (o zmiennej geometrycznej objętości roboczej VPgv). Modele mają służyć badaniom laboratoryjnym i symulacyjnym strat energetycznych w pompie umożliwiającym ocenę sprawności energetycznej pompy i sprawności napędu hydrostatycznego.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 9 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Copyright (2011 Druk-Art SC)

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Napędy i Sterowanie pages 88 - 95,
ISSN: 1507-7764
Language:
Polish
Publication year:
2011
Bibliographic description:
Paszota Z.: Modele teoretyczne i matematyczne momentu strat mechanicznych w pompie stosowanej w napędzie hydrostatycznym// NAPĘDY I STEROWANIE - MIESIĘCZNIK TECHNICZNO-INFORMACYJNY. -., nr. nr 10 (2011), s.88-95
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 109 times

Recommended for you

Meta Tags