Abstract
Od roku 2012, tj. od czasu powstania masowych otwartych kursów online (MOOC), uczestniczyło w nich kilkadziesiąt milionów osób. Wiele czynników wpływa na ich popularność. Jednym z nich jest na pewno to, że kursanci mogą za darmo uczyć się z materiałów przygotowanych przez wykładowców najsławniejszych szkół wyższych. Kolejnym, prawdopodobnie najistotniejszym, jest motywujące środowisko edukacyjne, zbudowane z założeniami instruktywizmu, konstruktywizmu, konstrukcjonizmu i konektywizmu. Celem niniejszego artykułu jest analiza głównych motywatorów stosowanych w MOOC-ach skonstruowanych w oparciu o konglomerat praktyk edukacyjnych, oferowanych przez największe platformy: Coursera, edX i FutureLearn.
Author (1)
Cite as
Full text
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej
pages 4 - 11,
ISSN: - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Mokwa-Tarnowska I.: Motywowanie uczestników MOOC-ów// EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej. -., iss. 1 (9) (2015), s.4-11
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 129 times