Motywowanie uczestników MOOC-ów - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Motywowanie uczestników MOOC-ów

Abstract

Od roku 2012, tj. od czasu powstania masowych otwartych kursów online (MOOC), uczestniczyło w nich kilkadziesiąt milionów osób. Wiele czynników wpływa na ich popularność. Jednym z nich jest na pewno to, że kursanci mogą za darmo uczyć się z materiałów przygotowanych przez wykładowców najsławniejszych szkół wyższych. Kolejnym, prawdopodobnie najistotniejszym, jest motywujące środowisko edukacyjne, zbudowane z założeniami instruktywizmu, konstruktywizmu, konstrukcjonizmu i konektywizmu. Celem niniejszego artykułu jest analiza głównych motywatorów stosowanych w MOOC-ach skonstruowanych w oparciu o konglomerat praktyk edukacyjnych, oferowanych przez największe platformy: Coursera, edX i FutureLearn.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 27 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej pages 4 - 11,
ISSN:
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Mokwa-Tarnowska I.: Motywowanie uczestników MOOC-ów// EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej. -., iss. 1 (9) (2015), s.4-11
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 129 times

Recommended for you

Meta Tags