Abstract
Projekt humanizacji techniki poprzez preznetację problematyki zrównoważonego zachowania dziedzictwa kulturowego jest realizowany na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej w ramach przedmiotu ''Kulturotwórcze aspekty budownictwa''. Kolejnym elementem tego projektu była czwarta międzynarodowa konferencja ''Heritage of Technology - Gdańsk Outlook 4'' zorganizowana w 2005 r. W artykule omówiono uzależnienie studentów od medium elektronicznego zaobserwowane podczas wykonywania pracy semestralnej wymagajacej bezpośredniego kontaktu z przedmiotem opracowania oraz wskazano pożytki z pracy studialnej związanej z rzeczywistym, a nie wirtualnym obiektem.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Społeczeństwo Informacyjne - Aspekty Funkcjonalne i Dysfunkcjonalne : III ogólnopolska konferencja naukowa = Information Society - Functional and Dysfunctional Aspects : third national conference, Kraków, 23-24 czerwca 2005 strony 392 - 399
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2006
- Bibliographic description:
- Affelt W.: Mysz jako narzędzie poznania: przynęty, pułapki i tresura// Społeczeństwo Informacyjne - Aspekty Funkcjonalne i Dysfunkcjonalne : III ogólnopolska konferencja naukowa = Information Society - Functional and Dysfunctional Aspects : third national conference, Kraków, 23-24 czerwca 2005/ ed. red. Lesław H. Haber, M. Niezgoda Kraków: Wydaw. Uniw. Jagiellońskiego, 2006, s.392-399
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 84 times