Abstract
Porównano stopnie i systemy kształcenia w zakresie geotechniki realizowane w kraju i za granicą oraz formy nauczania nowego zawodu inżynier geotechnik. Porównano zakresy programowe nauczania geotechniki za granicą oraz w sześciu wybranych uczelniach krajowych na 3 kierunkach studiów: budownictwo, inżynieria środowiska, górnictwo i geologia. Uwypuklono rolę komputerów, internetu i nauczania interaktywnego w edukacji geotechnicznej. Wskazano aktualne krajowe potrzeby edukacyjne w zakresie geotechniki.
Authors (3)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Inżynieria i Budownictwo
no. R. 52,
pages 339 - 342,
ISSN: 0021-0315 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2006
- Bibliographic description:
- Zadroga B., Gwizdała K., Garbulewski K.: Nauczanie geotechniki - cele i wyzwania// Inżynieria i Budownictwo. -Vol. R. 52., nr. nr 6 (2006), s.339-342
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 94 times