Abstract
Artykuł omawia zagadnienia związane z obowiązkami przedsiębiorcy polskiego dotyczącymi takich zachowań, aby nie naruszały interesów i praw konsumentów. Pokazano w nim również ''słabsze'' fragmenty rozwiązań prawnych w tym zakresie.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Edukacja menedżerska a społeczne i prawne otoczenie biznesu. strony 139 - 146
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2002
- Bibliographic description:
- Grzegorzewska-Mischka E.: Obowiązki przedsiębiorcy w świetle ochrony interesów konsumentów w Polsce.// Edukacja menedżerska a społeczne i prawne otoczenie biznesu./ ed. E.Grzegorzewska - Mischka. Gdańsk: P. Gdań., 2002, s.139-146
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 49 times
Recommended for you
Produkcja i sprzedaż trolejbusów Solaris Trollino w latach 2011-2014
- M. Połom,
- B. Turżański,
- M. Bartłomiejczyk
2015