Ocena dynamiczna wybranych sposobów łączenia elementów trasy o zróżnicowanej krzywiźnie - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Ocena dynamiczna wybranych sposobów łączenia elementów trasy o zróżnicowanej krzywiźnie

Abstract

Artykuł przedstawia porównanie właściwości dynamicznych kubicznych krzywych C-Bezier i PH krzywych Bezier piątego stopnia na tle krzywej typu K0 uzyskanej przy zastosowaniu uniwersalnej metody modelowania krzywizny. Właściwości dynamiczne i możliwości zastosowania wymienionych krzywych w projektowaniu dróg kolejowych omówiono na przykładach łączenia krzywą przejścia dwóch łuków kołowych odwrotnych oraz dwóch łuków zgodnych (bez przypadku zawierania się jednego łuku w drugim).

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Technika Transportu Szynowego pages 1785 - 1807,
ISSN: 1232-3829
Language:
Polish
Publication year:
2012
Bibliographic description:
Koc W., Palikowska K.: Ocena dynamiczna wybranych sposobów łączenia elementów trasy o zróżnicowanej krzywiźnie// TTS Technika Transportu Szynowego. -., nr. nr 9 (2012), s.1785-1807
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 70 times

Recommended for you

Meta Tags