Ocena możliwości wykorzystania symulatorów w zdalnym nauczaniu do realizacji ćwiczeń laboratoryjnych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Ocena możliwości wykorzystania symulatorów w zdalnym nauczaniu do realizacji ćwiczeń laboratoryjnych

Abstract

Zastosowanie symulatorów edukacyjnych pozwala nie tylko na podniesienie efe-ktywności procesu nauczania, lecz również otwiera cały wachlarz nowych moż-liwości, włącznie z możliwością zdalnego nauczania, pracy z systemami dalekoprzekraczającymi zestawy dostępne w klasycznych laboratoriach oraz obserwa-cji wydarzeń trudnych do obserwacji w rzeczywistych urządzeniach.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
W: Informatyczne przygotowanie nauczycieli :kształcenie zdalne, uwarunkowania, bariery, prognozy strony 263 - 272
Language:
Polish
Publication year:
2003
Bibliographic description:
Nowicki K., Uhl T.: Ocena możliwości wykorzystania symulatorów w zdalnym nauczaniu do realizacji ćwiczeń laboratoryjnych// W: Informatyczne przygotowanie nauczycieli :kształcenie zdalne, uwarunkowania, bariery, prognozy/ ed. J. Migdałek, B. Kędzierska Kraków: Rabid, 2003, s.263-272
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 44 times

Recommended for you

Meta Tags