Ocena możliwości zmiany struktury układu sterowania prędkością kątową turbozespołu w celu eliminacji synchronizatora automatycznego
Abstract
W artykule przedstawiono propozycję zmiany struktury układu regulacji turbozespołu parowego w celu eliminacji synchronizatora automatycznego, w procesie łączenia. Wykonano szereg analiz w zakresie zmian kąta niezgodności fazowej oraz omówiono najistotniejsze wyniki badań.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Podstawowe Problemy Energoelektroniki, Elektromechaniki i Mechatroniki : PPEEm 2011 : Materiały XIV Sympozjum, Wisła, 09-12 grudnia 2011 strony 186 - 189
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2011
- Bibliographic description:
- Redlarski G.: Ocena możliwości zmiany struktury układu sterowania prędkością kątową turbozespołu w celu eliminacji synchronizatora automatycznego// Podstawowe Problemy Energoelektroniki, Elektromechaniki i Mechatroniki : PPEEm 2011 : Materiały XIV Sympozjum, Wisła, 09-12 grudnia 2011/ ed. Komitet Organizacyjny Sympozjum PPEE i Seminarium BSE : , 2011, s.186-189
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 65 times