Personalizacja animacji postaci w aplikacjach rzeczywistości wirtualnej - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Personalizacja animacji postaci w aplikacjach rzeczywistości wirtualnej

Abstract

Celem referatu jest przedstawienie metody tworzenia spersonalizowanej animacji wirtualnej postaci. Na wejściu aplikacji podawane są animacje czynności i gestów, które wzbogacane są o dodatkowe klatki kluczowe. Ma to na celu wprowadzenie do animowanego ruchu elementów nie zmieniających jego obiektywnej treści, ale wpływających na odbiór subiektywny. Parametry dodawanych faz zaleŜne są od subiektywnego opisu podanego przez użytkownika. MoŜliwe jest osiągnięcie zróżnicowanych stopni płynności i stylizacji ruchu. W referacie przedstawiono sposób wyznaczania parametrów animowanego ruchu, ich rozmytego opisu oraz algorytm wzbogacania animacji. Przytoczono i skomentowano wyniki testów oceny subiektywnej uzyskiwanego ruchu. Zaproponowano wykorzystanie opisanego algorytmu wzbogacania w aplikacji rzeczywistości wirtualnej.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne no. T. 16, pages 463 - 468,
ISSN: 1732-1166
Language:
Polish
Publication year:
2008
Bibliographic description:
Szczuko P., Kostek B.: Personalizacja animacji postaci w aplikacjach rzeczywistości wirtualnej// Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne. -Vol. T. 16., (2008), s.463-468
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 70 times

Recommended for you

Meta Tags