Problematyka osiadań fundamentów palowych w skomplikowanych warunkach gruntowych i złożonych stanach obciążenia
Abstract
Problem osiadania fundamentów palowych w oparciu o analizę rzeczywistych wyników pomiarów i badań odcinka Trasy Sucharskiego w Gdańsku, wiaduktu WD-7. Znaczenie rozwiązań projektowych oraz próbnych obciążeń statycznych i dynamicznych w ocenie przyjętych rozwiązań technologicznych. Wyniki badań statycznych i dynamicznych osiadania pala pojedynczego. Pomiary osiadania grupy pali w wyniku monitoringu geodezyjnego. Rzeczywista ocena zachowania się zaprojektowanej grupy palowej i weryfikacja przyjętych założeń projektowych.
Authors (2)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 24 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- Copyright (2015 Inżynieria Morska i Geotechnika [Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska])
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Inżynieria Morska i Geotechnika
pages 596 - 600,
ISSN: 0867-4299 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Gwizdała K., Kozłowska S.: Problematyka osiadań fundamentów palowych w skomplikowanych warunkach gruntowych i złożonych stanach obciążenia// Inżynieria Morska i Geotechnika. -., nr. 4 (2015), s.596-600
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 113 times