Abstract
W pracy zbadano możliwości i celowość zastosowania mechanizmów i narzędzi przetwarzania emocjonalnego w e-edukacji. Wyróżniono i opisano szereg scenariuszy użycia technik afektywnych, zarówno w zastosowaniu komputerów do wspomagania tradycyjnych procesów edukacyjnych, jak i do nauczania za pośrednictwem środków elektronicznych. Jedne z najciekawszych zastosowań dotyczą poszukiwania optymalnej afektywnej przestrzeni uczenia się, która może być zróżnicowana w zależności od zadania i indywidualnej charakterystyki ucznia.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Postępy e-edukacji strony 25 - 38
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2013
- Bibliographic description:
- Landowska A.: Przetwarzanie emocjonalne i scenariusze jego zastosowania w edukacji i e-edukacji// Postępy e-edukacji/ ed. Banachowski Lech Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK, 2013, s.25-38
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 63 times