Public relations w służbie demokracji - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Public relations w służbie demokracji

Abstract

Artykuł pokazuje, jak realizowanie zasad demokracji jest warunkowane stosowaniem narzędzi public relations. Wolność wypowiedzi, możliwość współdecydowania o przyszłości społeczeństwa, udział w wyborach to działania charakterystyczne dla krajów demokratycznych, a urzeczywistnianie ich jest możliwe dzięki i poprzez profesjonalne PR. Historia demokracji pokazuje również, że prowadzenie działań PR jest możliwe tylko w ustroju demokratycznym: przejrzystość relacji, komunikacja dwustronna, duża rola opinii publicznej i konieczność informowania wedle zasady "społeczeństwo ma prawo być informowane [ Yve Lee] to istota działań public relations, działań, które mogą być doceniane i mogą przynieść wymierne korzyści społeczne jest demokracja. Słowa kluczowe: Public relations, demokracja, komunikacja, propaganda.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Społeczeństwo, wiedza, demokracja strony 203 - 211
Language:
Polish
Publication year:
2008
Bibliographic description:
Hope E.: Public relations w służbie demokracji// Społeczeństwo, wiedza, demokracja/ ed. red. nauk. Jacek Kochanowski. Łódź: Wydawnictwo ''Wschód-Zachód'', 2008, s.203-211
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 125 times

Recommended for you

Meta Tags