Abstract
Przydatność zasobów e-learningowych, takich jak testy i quizy online, można dostrzec w wielu sytuacjach: duża liczba studentów uczęszczających na dane zajęcia, utrwalanie, podsumowanie i weryfikacja wiedzy czy nauczanie na odległość. Celem artykułu jest zaprezentowanie pakietu R/exams dostępnego w programie statystycznym R jako wsparcia do tworzenia losowych i dynamicznych pytań oraz ich wykorzystania na platformie Moodle. Omówione zostaną różne typy pytań na przykładzie zadań ze statystyki.
Citations
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 40 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.32016/1.71.09
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
pages 55 - 58,
ISSN: 1425-5766 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2020
- Bibliographic description:
- Wałachowska A.: R/EXAMS JAKO WSPARCIE W WERYFIKACJI WIEDZY STUDENTÓW// Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej -,iss. 71 (2020), s.55-58
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.32016/1.71.09
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 128 times