Abstract
Zmiany pojawiające się w gospodarce światowej wskazują na nowe podejście do sposobów konkurowania, tworzenia wartości oraz pojmowania istoty rynku. Ważne staje się budowanie relacji pomiędzy podmiotami, gdyż współczesny rynek i środowisko konkurencyjne wymagają raczej współpracy, niż zwalczania przeciwnika. Celem artykułu jest przedstawienie istoty pojęcia relacja oraz teoretyczne fundamenty relacji rynkowych.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Nowe trendy w marketingu dla inżynierów : monografia strony 43 - 56
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2008
- Bibliographic description:
- Drapińska A.: Relacje rynkowe - podstawy teoretyczne// Nowe trendy w marketingu dla inżynierów : monografia/ ed. pod redakcją naukową Dariusza Dąbrowskiego ; Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Gdańsk: Katedra Marketingu. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Politechnika Gdańska, 2008, s.43-56
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 354 times