Relacje w marketingu dóbr kapitałowych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Relacje w marketingu dóbr kapitałowych

Abstract

Pomiędzy podmiotami rynku dóbr kapitałowych zachodzą określone relacje. Rynek ten daje występującym na nim podmiotom duże możliwości współpracy. Dotyczy ona zwłaszcza nowych produktów, zintegrowanych procesów, łańcuchów wartości a nawet tworzenia nowych branż i firm. Przedsiębiorstwa niechętne do takiej współpracy będą stopniowo traciły swoją wartość rynkową w porównaniu z tymi, które będą efektywnie zarządzały relacjami. Stworzenie systemu mierzenia skuteczności i efektywności relacji jest obecnie koniecznością każdego przedsiębiorstwa.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Wybrane zagadnienia marketingu dóbr inwestycyjnych strony 29 - 39
Language:
Polish
Publication year:
2007
Bibliographic description:
Daszkowska M.: Relacje w marketingu dóbr kapitałowych // Wybrane zagadnienia marketingu dóbr inwestycyjnych/ ed. pod redakcją naukową Bogumiła Czerwińskiego. Gdańsk: Katedra Marketingu. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Politechnika Gdańska, 2007, s.29-39
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 100 times

Recommended for you

Meta Tags