Rezultaty rozwoju nowych produktów niemieckich producentów sprzętu gospodarstwa domowego - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Rezultaty rozwoju nowych produktów niemieckich producentów sprzętu gospodarstwa domowego

Abstract

Celem pracy jest przedstawienie poziomu rezultatów rozwoju nowych produktów, osiąganych przez niemieckich producentów sprzętu gospodarstwa domowego, oraz związków pomiędzy miernikami użytymi do oceny tych rezultatów. Realizacja celu pracy została oparta na danych zebranych metodą ankiety pocztowej.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Marketing w gospodarce opartej na wiedzy strony 264 - 271
Language:
Polish
Publication year:
2007
Bibliographic description:
Dąbrowski D.: Rezultaty rozwoju nowych produktów niemieckich producentów sprzętu gospodarstwa domowego// Marketing w gospodarce opartej na wiedzy/ ed. red. nauk. Szczepan Figiel ; Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie. Wydział Nauk Ekonomicznych. Olsztyn: cop. Katedra Analizy Rynku i Marketingu. Wydział nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, 2007, s.264-271
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 32 times

Recommended for you

Meta Tags