Abstract
Celem pracy jest przedstawienie poziomu rezultatów rozwoju nowych produktów, osiąganych przez niemieckich producentów sprzętu gospodarstwa domowego, oraz związków pomiędzy miernikami użytymi do oceny tych rezultatów. Realizacja celu pracy została oparta na danych zebranych metodą ankiety pocztowej.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Marketing w gospodarce opartej na wiedzy strony 264 - 271
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Dąbrowski D.: Rezultaty rozwoju nowych produktów niemieckich producentów sprzętu gospodarstwa domowego// Marketing w gospodarce opartej na wiedzy/ ed. red. nauk. Szczepan Figiel ; Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie. Wydział Nauk Ekonomicznych. Olsztyn: cop. Katedra Analizy Rynku i Marketingu. Wydział nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, 2007, s.264-271
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 47 times