Rola kształtowania się postaw kadry kierowniczej średniego szczebla w doskonaleniu systemu zarządzania jakością na przykładzie organizacji branży hotelarskiej - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Rola kształtowania się postaw kadry kierowniczej średniego szczebla w doskonaleniu systemu zarządzania jakością na przykładzie organizacji branży hotelarskiej

Abstract

W opracowaniu zaprezentowano praktyczne doświadczenia związane z wprowadzaniem systemu zarządzania jakością w średniej wielkości hotelu. Proces wdrażania zaprojektowano w oparciu o pogłębioną analizę potrzeb i oczekiwań średniej kadry kierowniczej. W podobny sposób wprowadzono zmiany po roku do-świadczeń z funkcjonowania tego systemu. W podsumowaniu, przedstawiono konkretne korzyści, jakie osiągnęła organizacja dzięki zastosowaniu tego podejścia.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Inżynieria jakości w przedsiębiorstwach produkcyjnych, usługowych i sektorze publicznym : praca zbiorowa strony 113 - 117
Language:
Polish
Publication year:
2009
Bibliographic description:
Grudowski P., Dębski W.: Rola kształtowania się postaw kadry kierowniczej średniego szczebla w doskonaleniu systemu zarządzania jakością na przykładzie organizacji branży hotelarskiej// Inżynieria jakości w przedsiębiorstwach produkcyjnych, usługowych i sektorze publicznym : praca zbiorowa/ ed. red. P. Grudowski, M. Dobrzyński, J. Preihs, P. Waszczur; Politechnika Gdańska. Gdańsk: Katedra Technologii Maszyn i Automatyzacji Produkcji, Wydział Mechaniczny, 2009, s.113-117
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 47 times

Recommended for you

Meta Tags