Satysfakcja i zaufanie jako mediatory pomiędzy oceną cech serwisów WWW a lojalnością - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Satysfakcja i zaufanie jako mediatory pomiędzy oceną cech serwisów WWW a lojalnością

Abstract

Praca ma charakter badawczy i jej celem jest poszukiwanie efektów mediacyjnych w sytuacji, gdy między cechami serwisów WWW a lojalnością występują satysfakcja i zaufanie jako mediatory. Do analizy tych efektów użyto metody PLS-SEM, która pozwoliła na wykrycie czterech efektów pośrednich, trzech prostych i jednego szeregowego.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 35 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-NC open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach pages 21 - 32,
ISSN: 2083-8611
Language:
Polish
Publication year:
2014
Bibliographic description:
Dąbrowski D.: Satysfakcja i zaufanie jako mediatory pomiędzy oceną cech serwisów WWW a lojalnością// Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. -., nr. 195 (2014), s.21-32
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 109 times

Recommended for you

Meta Tags