Abstract
Praca ma charakter badawczy i jej celem jest poszukiwanie efektów mediacyjnych w sytuacji, gdy między cechami serwisów WWW a lojalnością występują satysfakcja i zaufanie jako mediatory. Do analizy tych efektów użyto metody PLS-SEM, która pozwoliła na wykrycie czterech efektów pośrednich, trzech prostych i jednego szeregowego.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 30 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
pages 21 - 32,
ISSN: 2083-8611 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2014
- Bibliographic description:
- Dąbrowski D.: Satysfakcja i zaufanie jako mediatory pomiędzy oceną cech serwisów WWW a lojalnością// Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. -., nr. 195 (2014), s.21-32
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 106 times