Abstract
Poznanie preferencji konsumentów w odniesieniu do czynników, poprzez które serwisy handlowe starają się oddziaływać na internautów, pozwala na ich lepsze dopasowanie do oczekiwań konsumentów oraz na opracowanie skutecznych form komunikacji wspierającej sprzedaż. Artykuł prezentuje wybrane wyniki trzech etapów badań empirycznych.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 82 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Ekonomiczne Problemy Usług
pages 85 - 94,
ISSN: 1640-6818 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Brzozowska-Woś M.: Sektor B2C w Polsce - badanie działań rynkowych stosowanych przez wybrane serwisy e-commerce// Ekonomiczne Problemy Usług. -., iss. 57 (2010), s.85-94
- Sources of funding:
-
- Free publication
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 182 times