Społeczna odpowiedzialność biznesu w działalności marketingowej instytucji finansowych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Społeczna odpowiedzialność biznesu w działalności marketingowej instytucji finansowych

Abstract

W artykule podjęto próbę przedstawienia koncepcji Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w usługach finansowych. Przedstawiono jeden z podstawowych marketingowych efektów stosowania CSR czyli tworzenie wizerunku instytucji. Podmiotem badań w artykule są instytucje finansowe prowadzące działalność w Polsce. Przedstawiono ich działania odpowiedzialne społecznie na tle działań na rynkach światowych. Ponadto zidentyfikowano determinanty rozwoju społecznej odpowiedzialności biznesu instytucji finansowych na rynku polskim, podjęto próbę obszarów jej aplikacji w działalności marketingowej instytucji finansowych.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Marketing w realiach wspólczesnego rynku. Implikacje otoczenia rynkowego strony 423 - 430
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Czerwiński B.: Społeczna odpowiedzialność biznesu w działalności marketingowej instytucji finansowych// Marketing w realiach wspólczesnego rynku. Implikacje otoczenia rynkowego/ ed. ed. Szczepan Figiel Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010, s.423-430
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 103 times

Recommended for you

Meta Tags