Abstract
W artykule podjęto próbę przedstawienia koncepcji Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w usługach finansowych. Przedstawiono jeden z podstawowych marketingowych efektów stosowania CSR czyli tworzenie wizerunku instytucji. Podmiotem badań w artykule są instytucje finansowe prowadzące działalność w Polsce. Przedstawiono ich działania odpowiedzialne społecznie na tle działań na rynkach światowych. Ponadto zidentyfikowano determinanty rozwoju społecznej odpowiedzialności biznesu instytucji finansowych na rynku polskim, podjęto próbę obszarów jej aplikacji w działalności marketingowej instytucji finansowych.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Marketing w realiach wspólczesnego rynku. Implikacje otoczenia rynkowego strony 423 - 430
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Czerwiński B.: Społeczna odpowiedzialność biznesu w działalności marketingowej instytucji finansowych// Marketing w realiach wspólczesnego rynku. Implikacje otoczenia rynkowego/ ed. ed. Szczepan Figiel Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010, s.423-430
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 103 times