Abstract
Literatura dotycząca strategii wzrotu firm opisuje przede wszystkim duże organizacje. Proces formułownania strategii oraz jej implementacji w przypadku małych firm jest jednak odmienny, przede wszystkim nieformalny. Dużym problemem staje się dopasowanie subiektywnych odczuć właścicieli dotyczących otoczenia i możliwości firmy oraz obiektywnych uwarunkowań. Artykuł opisuje ponadto wyniki badań przeprowadzone wśród mikroprzedsiębiorców dziłających w regionie gdańskim. Ukazują one dobitnie wpływ osobistych celów na formułowane strategie.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa
pages 107 - 0,
ISSN: 0860-6846 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2006
- Bibliographic description:
- Wasilczuk J.: Strategie rozwoju mikroprzedsiębiorstw// Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. -., (2006), s.107-0
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 147 times