Abstract
Artykuł opisuje strategie zarządzania śródmiejskimi przestrzeniami handlu, m. in. Town Centre Management (TCM) jak i Business Improvement Districts (BID). Artykuł zawiera opis genezy strategii oraz głównych zadań przez nie realizowanych (zarządzanie, marketing, estetyzacja, ochrona). Artykuł kończy spojrzenie na alternatywy dla komercyjnych aspektów BID związanych z zarządzeniem śródmieściem jako strategią aktywizacji społecznej.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Zarządzanie rozwojem przestrzennym miast strony 157 - 167
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Pancewicz Ł.: Strategie zarządzania obszarami śródmiejskimi - kwestia przestrzeni handlu// Zarządzanie rozwojem przestrzennym miast/ ed. eds. Piotr Lorens, Justyna Martyniuk-Pęczek, Politechnika Gdańska. Gdańsk: Wydawnictwo Urbanista, 2010, s.157-167
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 99 times
Recommended for you
Crucial factors for improving the ISO 14001 environmental management system
- J. Ejdys,
- A. Matusza-Flejszman,
- M. Szymański
- + 3 authors
2016