Abstract
Projekt ERASMUS+ Partnerstwo Strategiczne na Rzecz Kreatywności i Przedsiębiorczości (ang. Strategic Partnership for Creativity and Entrepreneurship - SP4CE) dotyczył wdrażania i upowszechniania innowacyjnych rozwiązań wzmacniających współpracę europejską w dziedzinie kształcenia i szkolenia zawodowego. Działania projektowe były związane z promowaniem innowacyjnych praktyk w edukacji oraz szkoleniach poprzez wspieranie spersonalizowanych metod uczenia się, współpracy grupowej, krytycznego myślenia, strategicznego wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK), otwartych zasobów edukacyjnych (ang. Open Educational Resources - OER), otwartego i elastycznego uczenia się, mobilności wirtualnej oraz innych innowacyjnych metod kształcenia. Uruchomiona w projekcie platforma SP4CE umożliwia interdyscyplinarną międzynarodową współpracę oraz udostępnianie materiałów szkoleniowych w pięciu językach partnerskich. Platforma wykorzystuje oprogramowanie WordPress i Moodle. Zarejestrowani użytkownicy współpracują w tzw. pokojach nauki (ang. Learning Rooms). Trwałość projektu SP4CE ilustrują pokoje nauki założone i aktywne również po jego zakończeniu. Są one dostępne w następujących kategoriach: SPADE ERASMUS+, Prace naukowe, Gamifikacja w szkoleniach, Autoryzowane Centrum Szkolenia Autodesk Politechniki Gdańskiej, Współpraca Partnerów Akademickich Autodesk.
Authors (3)
Cite as
Full text
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
pages 19 - 22,
ISSN: 1425-5766 - ISSN:
- 2353-1290
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2018
- Bibliographic description:
- Czaja A., Grabowska, A., Kozłowska E.: TRWAŁOŚĆ PROJEKTU ERASMUS+ SP4CE - STUDIUM PRZYPADKU// Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej. -., nr. 58 (2018), s.19-22
- Bibliography: test
-
- Grabowska A., Urbancikova N., Słowikowski M., Zieliński J.: SP4CE -strategic partnership for creativity and enterpreneurship successor openinn, Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej, nr 41, Gdańsk 2015, s. 15-21
- Grabowska A., Urbancikova N., Słowikowski M., Zieliński J.: SP4CE -Strategic Partnership for Creativity and Enterpreneurship, http://sp4ce.eu/pl/witaj-w-sp4ce, 27.12.2017. open in new tab
- Przewodnik po programie Erasmus+, http://uniaeuropejska.org/fundusze-ue-w-praktyce- trwalosc-projektu-cz-i/, 29.12.2017.
- Grabowska A., Palova D., Anagnostaki O., Kozłowska E., Zieliński J., Kengyel G.: SP4CE Learning Rooms, http://sp4ce.moodle.pl/, 27.12.2017. open in new tab
- Czaja A., Grabowska A., Kozłowska E., Pałasz P.: Przykłady dobrej praktyki w projekcie SP4CE ERASMUS+, Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej, nr 52, Gdańsk 2017, s. 19-24.
- Poza Schematem, http://www.pozaschematem.pl/, 27.12.2017.
- Czaja A., Grabowska A., Kocejko T., Kozłowska E.: Introduction to Autodesk Fusion 360, https://platform.europeanmoocs.eu/course.php?cor=223 %20&asg=c697053dcda2e782f28af3f7da1384cf, 29.12.2017 open in new tab
- Grabowska A., Kozłowska E.: Autodesk Fusion 360, https://studio1.millionlights.org/signin?next=/course/cou rse-v1%3AGdansk%2BAD101%2B2017, 29.12.2017
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 100 times
Recommended for you
Przykłady dobrej praktyki w projekcie SP4CE Erasmums+
- A. Czaja,
- A. Grabowska,
- E. Kozłowska
- + 1 authors