Wiatraki reklamowe jako nowoczesny nośnik reklamy zewnętrznej - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Wiatraki reklamowe jako nowoczesny nośnik reklamy zewnętrznej

Abstract

Liczne przedsiębiorstwa bardzo chętnie w swoich działaniach komunikacyjnych sięgają po różnorodne formy reklamy zewnętrznej. Coraz częściej pojawiają się one w nowych, mniej oczywistych miejscach. W poszukiwaniu ściśle ukierunkowanych i tańszych sposobów dotarcia do konsumentów reklamodawcy odkryli olśniewający pakiet „mediów alternatywnych” (Armstrong i Kotler, 2012). Pomimo, iż konsumenci mają niezbyt pozytywny stosunek do reklam, to w przypadku tych w wersji zewnętrznej ich akceptacja jest znacząco większa (Smalec, 2012). Ta forma ma wiele zalet takich jak masowe dotarcie do odbiorców, oddziaływanie na wiele zmysłów czy sam fakt, iż działa non stop. By zwiększyć jeszcze bardziej atrakcyjność takowej reklamy do głosu dochodzą projektanci nowoczesnych technologii. W artykule przedstawiono istotę reklamy zewnętrznej, scharakteryzowano jej obecny rynek w kraju, a także zaprezentowano jeden z najnowocześniejszych nośników reklamy zewnętrznej na przykładzie turbiny reklamowej.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
MARKETING I RYNEK pages 132 - 140,
ISSN: 1231-7853
Language:
Polish
Publication year:
2014
Bibliographic description:
Dąbrowski J.: Wiatraki reklamowe jako nowoczesny nośnik reklamy zewnętrznej// MARKETING I RYNEK. -., nr. 11 (2014), s.132-140
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 138 times

Recommended for you

Meta Tags