Wpływ zmian w strukturze sieci ulicznej miasta na efektywność funkcjonowania transportu na przykładzie planowanej obwodnicy Olsztyna
Abstract
W referacie przedstawiono wyniki analiz, które przeprowadzono w celu określenia związków pomiędzy zmianami struktury sieci ulicznej a jej sprawnością i efektywnością zastosowanych rozwiązań. W symulacjach przeprowadzonych w ramach niniejszej pracy, uwzględniono jeden ze sposobów przekształcania sieci, jakim jest jej rozbudowa w celu wyprowadzenia ruchu tranzytowego poza obszary śródmiejskie miast na przykładzie planowanej Obwodnicy Olsztyna.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Wspomaganie Decyzji w Projektowaniu i Zarządzaniu Transportem : VI konferencja naukowo-techniczna z cyklu ''Problemy komunikacyjne miast w warunkach zatłoczenia motoryzacyjnego'', Poznań, 23-25 maja 2007 r. strony 145 - 153
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Oskarbski J.: Wpływ zmian w strukturze sieci ulicznej miasta na efektywność funkcjonowania transportu na przykładzie planowanej obwodnicy Olsztyna// Wspomaganie Decyzji w Projektowaniu i Zarządzaniu Transportem : VI konferencja naukowo-techniczna z cyklu ''Problemy komunikacyjne miast w warunkach zatłoczenia motoryzacyjnego'', Poznań, 23-25 maja 2007 r./ Poznań: SITK/Oddział w Poznaniu, 2007, s.145-153
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 35 times