Wykorzystanie silnika graficznego JMONKEYENGINE 3 oraz jego środowiska wytwórczego w procesie tworzenia gry - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Wykorzystanie silnika graficznego JMONKEYENGINE 3 oraz jego środowiska wytwórczego w procesie tworzenia gry

Abstract

Zaprezentowano podstawy funkcjonowania silników graficznych na platformie Java oraz przedstawiono silnik jMonkeyEngine. Omówiono podstawowe zasady zarządzania obiektami na scenie w jMonkeyEngine i wykonano porównanie do innych rozwiązań. Przedstawiono szczegółowo sposób obsługi modeli trójwymiarowych. Dokonano charakterystyki obsługi operacji wejścia w omawianym silniku. Opisano architekturę opartą na shaderach, która jest stosowana w definiowaniu materiałów. Zaprezentowano rozwiązania, które ułatwiają tworzenie gry strategicznej. Wykonano opis środowiska programistycznego stworzonego specjalnie do celu projektowania gier komputerowych.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne no. T. 1, pages 99 - 110,
ISSN: 1732-1166
Language:
Polish
Publication year:
2011
Bibliographic description:
Jakusz B., Kulesza P.: Wykorzystanie silnika graficznego JMONKEYENGINE 3 oraz jego środowiska wytwórczego w procesie tworzenia gry// Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne. -Vol. T. 1., nr. Nr 10 (2011), s.99-110
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 119 times

Recommended for you

Meta Tags