Abstract
Wybór kanału dystrybucji zalicza się do decyzji strategicznych, ponieważ pod uwagę należy wziąć zarówno aspekty ekonomiczne, jak i te, które są związane z obsługą klienta. We współczesnych kanałach dystrybucji, które cechuje duża różnorodność wynikająca ze sposobu przepływu towarów z miejsca ich produkcji do miejsca konsumpcji, istotne znaczenie będzie miał sprawny i szybki przepływ strumieni finansowych, materiałowych i informacyjnych. Celem niniejszego artykułu była analiza kanałów dystrybucji wybranego przedsiębiorstwa z branży spożywczej oraz wyznaczenie stref efektywności dla analizowanych kanałów.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Logistyka
pages 798 - 807,
ISSN: 1231-5478 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Odlanicka-Poczobutt M., Brodnicka E.: Wyznaczanie stref efektywności kanałów dystrybucji na przykładzie wybranego producenta artykułów// Logistyka. -., nr. 6 (2015), s.798-807
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 149 times